Mallorca!❤❤❤❤ - Emma

Ååå snart ska vi till Mallorca! Om exakt en vecka o jag har väntat så länge vi bokade typ resan i julas och jag har bara väntat o äntligen så åker vi! Jag ska åka med familjen och med våra "familje kommpisar" jag hoppas att jag kan blogga när jag är där, jag tror att det ska finas wifi på hotelet så jag ska försöka blogga så mycket jag kan, för jag komer ta skit många bilder och så! Jo visst det är en hel vecka kvar tills vi åker men jag kan knappt sova, o jag har redan tänkt jätte mycket på vad jag ska packa för klädder, smink osv. Jag tror att det finns en victoria secret affär där så jag ska absolut köpa ngt där ifrån! Har liksom sparat till det! Fast jag får typ damp för jag har inga flipp flopp och lite andra saker som jag behöver där, så jag o mamma ska åka till Täby c någon dag i veckan och köpa lite saker som vi behöver. Jag behöver också en snygg bikini underdel för min är urtvättad o jag har nästan inga kläningar så jag skulle vilja ha en snygg kort kläning som man kan ha på stranden o så Jag kommer så klart sakna dig Emmy!❤
Jaja men nu ska jag sova så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback